لأول مرة تامر حسني يكشف عن وجه ابنه .. صور

وكالة الناس – تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة للفنان المصري، تامر حسني مع عائلته، حيث خطف ابنه آدم الأنظار، إذ يعتبر الظهور الأول له.

وظهر تامر حسني في إسبانيا على هامش حفله الأخير، مع ابنه وهما يسيران على السجادة الحمراء، إلى جوار زوجته بسمة بوسيل، وبناته تاليا وأمايا.

وعلّق الجمهور على التشابه الكبير بين تامر وابنه آدم، قائلين: “أول مرة أشوفك يا آدم بسم الله ما شاء الله نسخة من تامر زي القمر”، و”أول مرة أشوف صورته شبه باباه جدًا إيه ده نسخة”، “آدم الجميل ربنا يحميه زي القمر شكل تامر خالص”.

وكان تامر حسني قد شارك مؤخرًا صورة تجمعه بابنتيه، تاليا وأمايا، عبر حسابه الرسمي على (إنستغرام)، وذلك بالتزامن مع حفل افتتاح استاد نادي الميريا، في إسبانيا.

وعلّق تامر على الصورة، قائلًا: “قبل صعودي المسرح للحفل الأسطوري لنادي الميريا بإسبانيا اللي هحكيلكوا كل تفاصيله في البوست القادم مش عارف أنسى لحظة لما شافوني خايف عشان أول مرة أواجه جمهور إسباني بالكامل ومكنتش عارف إزاي هيستقبلوني فكان باين عليا التوتر ففضلوا جانبي طول الوقت وبيدعولي وبيقولولي متخافش يا بابا لحد ما نزلت كواليس أرض الملعب”.

وأضاف: “متفائل بدعواتهم وطبعًا المفاجأة استقبال الجمهور الإسباني ليا وليها بوست خاص، و طبعًا أستاذ آدم معانا بس كان نايم كالعادة عشان الوقت كان متأخر..ربنا يخليكوا ليا يا فرحة عمري”.

 

قد يعجبك ايضا